dinsdag 13 december 2011

To read a boy's mind #2

Tumblr_lv4vfkf7vo1qmdjeto1_500_large
Aangezien mijn vorige 'to read a boy's mind' wel in de smaak viel volgens mij, wil ik het vaker doen. Niet dat ik het alleen doe omdat anderen het zo leuk lijken te vinden hoor... Stiekem vind ik het gewoon leuk om mijn harem te ondervragen. Die ook nog eens met 2 (al helemaal volwassen met 18, ahem) mannen uitgebreid is!
Dus, ik ga gewoon Joshua, Justin, Arlon, Dennis en Bart aan het woord laten. Sit back & enjoy!


Deel 1 niet gelezen? Klik hier!


Ben je ijdel?
Joshua: Nee, totaal niet. Alleen als ik mezelf zie.
Justin: Ik denk het wel... ik probeer er gewoon meestal goed uit te zien enzo, maar ik besteed er niet teveel tijd aan.
Arlon: Ehm, soms. Al ik een luie dag heb dan boeit het me niet zo veel of me haar goed zit ofzo. Maar ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als de wind mijn haar verneukt haha.
Dennis: Beetje. Of verwacht je lange antwoorden? Nou, dan... enige is dat ik ontzettend bang ben om kaal en/of dik te worden. Verder valt het wel mee.
Bart: Ja, zeker als ik me in het openbaar met vrouwen ga bevinden. Eerste indruk is belangrijk. 

697535_460s_large
Wat vind jij het leukst aan jezelf, qua innerlijk én uiterlijk?
Joshua: Innerlijk ehm... Mijn humor denk ik. Uiterlijk alles behalve mijn haar, kun je echt niks mee gewoon.
Justin: Is een beetje lastig om van jezelf te zeggen maar ik denk dat ik qua innerlijk mijn vriendelijkheid het leukst vind, en wat ik het best vind aan mijn uiterlijk kan ik niet echt zeggen. 'kom op joh, een beetje ego?' ik heb geen ego ^^ ... mijn kapsel is trouwens wel nice aan mijn uiterlijk.
Arlon: Innerlijk ehm... Veel geduld. Uiterlijk... Oh jeez haha, mijn ogen. Omdat het kan.
Dennis: Innerlijk? Moeilijk, denk het feit dat ik zo goed als nooit verlegen ben. Uiterlijk hmm... die kaaklijn je weet. Haha nee jaa dunno, dat kan ik niet zo goed beantwoorden denk ik. 'KOMOP, VOL JE EGO IN DE STRIJD GOOIEN!' Ja gek wat is er niet leuk aan me, BEN TOCH GEWOON AWESOME
Bart: Qua uiterlijk eigenlijk alles wel, maar vooral mn haar en mn gezicht, vooral mn glimlach en mn ogen want die zijn nogal betoverend van horen zeggen. Qua innerlijk mijn manier om elk persoon zich wat waard en goed te laten voelen. Zonder dat ik lieg of dingen verzin, dat is best bijzonder vind ik zelf. Ik accepteer ook iedereen zoals hij of zij is maar zeg wel duidelijk hoe de buitenwereld ze ziet en dat ze dat soms beter een beetje kunnen aanpassen. 
AMEN

Tumblr_lvr2m30mkh1qeg0ldo1_400_large

Wat denk je dat andere mensen van je denken + do you give a shit?
Joshua: Ego, hyper, kinderachtig. 'je vergeet oversekst.' Een meisje stuurt me net een foto van zich in een sm-pakje. WAT MOET IK DAN?! KAN IK NIKS AAN DOEN! 
Justin: Ligt eraan door wie er gedacht wordt, maar over het algemeen denk ik dat de meeste mensen me gewoon een aardige en grappige jongen vinden. Het maakt me echt geen zak uit wat andere van mij denken, maar van de mening van mijn vrienden trek ik me wel wat aan!
Arlon: Ik denk dat ze een verkeerd beeld van me hebben, dat ik zo'n standaard jongen ben... Maar ik kan bijvoorbeeld ook goed luisteren en ben best wel behulpzaam. En het boeit me niets, ha-ha.
Dennis: Anderen... Ligt eraan wie je vraagt. Velen vinden me eng, anderen gewoon grappig. En het boeit me eigenlijk niks, zolang anderen maar blij van me worden.
Bart: Ik denk dat de meesten mij zien als iemand voor wie eerlijkheid echt een grote rol speelt in zijn leven. Ze zien me ook als sexueel maar tegelijkertijd vragen ze ook heel veel sexgerelateerde dingen aan me. Ik ben niet bang om te vechten, al vaker gedaan en zou het zo weer doen. Ik sta op voor mezelf en de mensen om wie ik geef. Ik ben echt uniek maar dat weet en accepteer iedereen. Het is fijn om bij mij te zijn want meestal kan ik ze helpen waar ze mee zitten. Oh en ik ben slim en wereldwijs en soms een tikkeltje arrogant.

Wat doe je het meest in je vrije tijd?
Joshua: Rukken.. Haha nee, photoshoppen. Wat dat betreft ben ik best vreemd haha. 'Dat past niet helemaal bij je. Niet gamen/blowen?' Gamen is me afgenomen, en blowen ga ik niet zeggen op internet. 
Justin: Muziek maken + luisteren, soms gamen, met vrienden afspreken... Maar ben toch vooral bezig met mijn social media leven.
Arlon: Aan seks denken. Dat doen mannen immers 1x per minuut. Nee uhm, whatsapp/msn/twitter/tv/pc? En lezen.
Dennis: Slapen, internet... jeweet.
Bart: Sporten en fitnessen, films en series kijken en met lieve meisjes praten en fappen en slapen. En een beetje gamen. Ooooh en douchen! <3

Tumblr_lw45vqpwyh1r5dgp2o1_400_large

Wat vind jij nou het beste gevoel dat er is?
Joshua: Een orgasme in jou. HAHAHAHA ik ben zo oversekst. 'en nou even iets 'properders'?' Toch terugkrabbelen haha. Oke uhm, het gevoel van fysieke overwinning. 'Haha ik wil het er best op zetten hoor. Maar ik denk dat mensen zoiets hebben van 'tha fuq' aangezien je dat gevoel nog nooit hebt gehad.' Haha wie weet... je slaapt best diep.
Justin: Kunnen pissen na een paar uur opgehouden te moeten hebben. 
Arlon: Hmmm, als ik heeeeel erg moet plassen en ik zit in de auto en we komen eindelijk langs een plek waar ik naar de wc kan!
Dennis: Rond kersttijd, iedereen vrolijk op de bank met ja crush ofzo, of gewoon goede vrienden, en dan chillen alsof er geen morgen is. Dikke ouwe kerstfilm opzetten, of zo'n -20 buiten en +20 binnen.
Bart: Iemand waar je om geeft door jou gelukkig en in extase zien, zij het sexueel of niet.

Op wie/wat fap je je?
Joshua: Ik fap niet. *pokerface*
Justin: Ik heb een brede fantasie.
Arlon: Ohwut. HAHAHA die gaat een beetje erg ver. Mag je geen vraag skippen? 'nee.' Teddyberen, BAM! 
Dennis: NO-FAP 2011 JEWEET. En anders gewoon je fantasie gebruiken.
Bart: Eigen ervaringen. En ik heb een hele goede fantasie. Maar ik neuk ook veel dus dat scheelt.
384245_188894854534184_100002410123217_392161_837798079_n_large

Ben je onzeker? + waarover dan?
Joshua: Ik ben zeker onzeker over de zekerheid van mijn onzekere onzekerheid.
Oke, even serieus. Ik ben onzeker over mijn prestaties op school, door het verband tussen educatie en ontspanning dat bij mij in een onevenwichtige verhouding lijkt voor te komen, en mogelijk op grote schaal invloed zou hebben op de resultaten die uit dit fenomeen terugkomen. Zo. Oftewel: ik ben lui.
Justin: Nee, niet echt.
Arlon: Mijn uiterlijk. Gewoon, omdat ik dat vind. 
Dennis: Toekomst? Feit dat ik niet weet of ik dit jaar haal en wat ik precies wil doen? Ja heel saai, maar kom nergens anders op.
Bart: Dat ik soms mensen afschrik, en over mn voeten. Maar onzeker is een groot woord. Dus eigenlijk nee. 

Dus:
Er zijn jongens met een enorme ego, maar er zijn er ook die eigenlijk helemaal niet inzien wat een cuties het eigenlijk zijn.
Jongens vinden zichzelf grappig.
Er zijn mensen die serieus niet weten wat 'fappen' betekent.
Bart is arrogant.
Arlon en Dennis zetten achter hun antwoorden vraagtekens. Die ik vaak heb omgezet in punten omdat vraagtekens niet horen in antwoorden.

KUS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten