dinsdag 29 november 2011

To read a boy's mind

Ik vraag me zo vaak af wat een jongen 'hier' of 'daar' nou over denkt, maar dan vind ik het weer vreemd om te vragen. Toen ik gisteren niet kon slapen ging ik Justin, Arlon en Joshua bestoken met wat vragen. What do they think? Ik ga proberen het mannelijk brein te doorgronden!
Waar praten jongens nou eigenlijk over?
Justin: Meestal iets actueels als sport, school of soms games.
Joshua: Seks. Is dat wat je wil horen? Haha nee valt wel mee hoor... De populairste onderwerpen zijn denk ik alcohol, meisjes, games en school.
Arlon: Wiet, muziek, school, voetbal, meiden, seks en kutleraren. En uitgaan.


only because you said please

Grootste afknapper bij een meisje?
Arlon: Haar op plekken waar het niet hoort te zitten...

Wat vind je van make-up e.d, maakt dat een meisje mooier?
Justin: Dat verschilt natuurlijk per meisje maar ik hou niet van too much.
Arlon: Moeilijk. Het ligt er maar net aan hoeveel make-up enzo. Ik bedoel, zo'n lopende Douglas...

Wat is nou een van de meest verwijfde dingen die je ooit gedaan hebt?
Justin: Lang geleden, op scouting kamp, deden een paar meisjes mascara bij me op... maar dat heeft toch niets met het mannelijk brein te maken?!
Joshua: Als peuter heeft mijn nicht me in een tutu gekregen en staartjes in mijn haren gedaan... En NO WAY dat dat op je blog komt! Nog meer vragen? Ik had wel wat ergers verwacht...

Speciaal voor Joshua dus: Wat had je verwacht dan? Heel wat pikantere vragen? Denk je dat ik oversekst ben ofwat?
Joshua: Niks. Jupp. Nee, jij niet echt nee. Je bent een keurige jongedame toch?

Hoe vaak per dag schat je dat je aan seks denkt?
Joshua: Ummmm, makkelijk 75x. Nouja, laat ik maar 50 zeggen.
Arlon: Ummm, best vaak. Maar ik ben een jongen, en een jongen die niet aan seks denkt is gewoon gay. Punt. En dan wat Joshua zei kan best kloppen. Volgens mij kan 1x per minuut ook nog wel.

Wat vind je heel onaantrekkelijk bij een meisje?
Justin: Sletterig gedrag.


Wat versta je onder sletterig gedrag?
Justin: Te korte rokjes, altijd inkijk, slijmt bij alle jongens... dat soort dingen.
Joshua: Veel bloot, inkijk, extreem korte broekjes enzo... Maar dat is helemaal niet erg!

Wat vind je nou echt verschrikkelijke schoenen om te zien bij een meisje?
Joshua & Arlon meteen zonder twijfel: AIR MAX!
Justin: Uggs. En air max zie ik ook liever niet.

Wat vind je aantrekkelijk?
Justin: Mooie ogen, mooi haar en een leuke lach.
Joshua: Uhh... teenslippers? Ik vind voeten niet zo aantrekkelijk... Oh, gewoon over het algemeen? Dan humor, spontaniteit.. lekker in je vel zitten, zoiets.
Arlon: Of ze een mooi gezicht heeft? Ik bedoel, daar kijk je toch het meest van de tijd naar haha.
caffemacciato:

i love your smile by Beverly Ealdama on Flickr.

En zou je zomaar een meisje je kamer binnenlaten, of toch zorgen dat het er eerst wat toonbaarder uit ziet?
Justin: Ik denk dat ik dan toch even mijn kamer op zou ruimen, dan kom je wat fatsoenlijker over.
Arlon en Joshua: "Neem je mij, dan neem je ook mijn troep!"

Vind je 'romantiek' belangrijk, vind je dat een meisje de eerste stap moet kunnen zetten, of doe je dat liever zelf?
Justin: Ik vind dat je toch allebei een beetje romantisch moet zijn en samen de touwtjes in handen moet nemen.
Joshua: Romantiek is niet zo heel belangrijk voor me, maar als zij er wil steek ik er wel wat moeite in. Ze moet stappen KUNNEN zetten, maar ik doe het liever zelf.
Arlon: Ik neem het liefst zelf de touwtjes in handen.

Lange relatie of veel verandering?
Joshua: Veel verandering denk ik...
Arlon: Ik ben meer van het snel switchen.

Sommige vragen ben ik gewoon vergeten aan iedereen te stellen, dus soms maar één antwoord. (Voor zover ik weet) hebben de mannen (LOLLLL) niet in contact met elkaar gestaan tijdens mijn vragenvuurtje. Nog iets wat jullie willen weten? ^^

Liefs, Elianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten