dinsdag 29 november 2011

WISHLIST

Aangezien het bijna Sinterklaas/kerst is, en half januari mijn verjaardag er ook nog aan komt, is dit een mooie gelegenheid om mijn verlanglijstje eens te posten. En gewoon random foto's van tumblr die ik echt wel heel graag zou willen hebben... Maar waar tot mijn grote frustratie nooit een BUY IT HERE link bij staat... :( 
67937844_1292497170_tumblr_lcwq14zxpt1qcv0dko1_500_large_large

- Een make-up kwastenset.
- Zo'n apparaat om haar weg te laseren. NOOIT MEER SCHEREN!!!
- The Hunger Games boeken
- Complete Harry Potter dvd box
- Pinkpop totaal gefinancierd :D
- Destined van P.C. en Kristin Cast (House of Night series)
- Een leuke pyjama en een dikke trui!
- Fish eye lens

Ja, dat staat er op mijn lijstje. Maarrrr verder, dingen die ik op tumblr zie en SO FUCKING <#<#<#<#<3,<#<#<# wil hebben:
broekje omg
no explanation needed.

focking vet gwn ok ik duld hier geen tegenspraak
waarom is het hier niet 24/7 zomer zodat ik altijd zo'n coole broekjes aan kan. oh en waarom heb ik geen geld om coole broekjes te kopen
omfg wat hou ik van dit hoesje. ik wil deze zoooo graag. echt heel erg. echt heel heel heel
+ een mooi stel boobies
philosophy!
DIKKE WANT, omg please give me. <3
nailsbyveryemily:xoxochristinaaay:in love. &lt;3*must steal* haha! Amazing collection!
def' wouldn't mind having these.
every girl's dream
Perfect.
gewoon alles. zij ziet er echt gewoon heel tof uit.
Oke, genoeg materialistisch gezeur. Alvast hele fijne feestdagen en veel liefde en maretakjes en familieliefde en ik gebruikte liefde dubbel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten