zondag 11 december 2011


Sorry voor het onwijs weinig posten door mij, gelukkig hebben jullie de zeer verslaafde Elianne met haar iPhone en zo, duss je overleeft het wel ;D
Maar goed, kerstmis komt eraan en iedereen heeft zijn verlanglijstje al klaar.
De kerstboom staat (bij ons iig) al op en ik heb er al helemaal zin in! Nu alleen nog sneeuw... En geld..



Mijn plannen voor komende weken: (en evt. blogs die erop volgen)
*Komend weekend een high tea met Elianne houden
(def bloggeble)
*De week erna kerstmis
(cadeau's plus leuke kerstoutfits)
*De week dáárna nieuwjaar vieren in België
*De week dáárna Elianne's Bday >: D

Maar goed, over een dure maand gesproken...
Ik krijg blijkbaar geen kledinggeld deze maand omdat iemand het al per ongeluk in Londen heeft uitgegeven :$ jesus, da's zo dom. Maar goed, met 2 euro op mijn pinpas wordt het deze maand dus even flink NIKS uitgeven. Met mijn laatste contante geld (en een beetje lenen bij Eev) kocht ik mijn cadeau's voor surprise (en liet het vervolgens staan in de trein...).
Een beetje boze ouders later kreeg ik ze zover mijn surprisecadeau te financieren (en mijn vriendin terug te betalen):)
Gelukkig had ik de meeste kerstcadeau's al in Londen gekocht, anders was ik helemaal dood geweest.
Mijn eerste voornemen voor het komende jaar is dus heel snel een baantje vinden, minder uitgeven en vooral: minder uitgeven aan eten. Hihi.
Gelukkig heb ik een feestje en ben ik jarig en is het kerst. Ik krijg dingen waar ik behoefte aan heb en geld, dat ik ook nodig heb natuurlijk XD
Dan kan ik mijn schulden (die gelukkig zijn gedaald tot een paar tientjes) afbetalen en weer met een schone lei (en een beetje gevulde bankrekening) beginnen in 2012! ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten