woensdag 9 november 2011

Wintertijd

Lekker up to date, maar goed.. De wintertijd is weer begonnen! 
Men zette, alweer bijna twee weken geleden, de klok weer een uurtje terug. Dat betekent een uur langer slapen! Maar helaas, het viel -hoe kan het ook anders- in het weekend! Van dat uurtje extra slaap merkten we dus over het algemeen niet veel. Hoewel... Ik werd die dag om 11 uur wakker en dacht ''goh, dat heb ik lang volgehouden'', stond op en ging naar onder. Onder stonden de klokken op 10 uur! Dat was een beetje vreemd, en de dag voelde ook een stuk langer. Maar .. Dan begint school weer en merk je het alleen maar op een negatieve manier. Tenminste, ik wel. 
Als ik opsta is is het nauwelijks licht en als ik thuiskom van school (half zes, 5 uur pas uit: ehb :C ) is het al helemaal donker. En dan realiseer je je toch wel dat je écht de hele dag op school doorbrengt. Goh, da's best wel triest. 
Maar goed, buiten dat is alles oké en kijk ik uit naar het weekend! :) Nou ja, dat doe ik altijd, maar dit keer nog meer. Ik ga namelijk vrijdag op zaterdag naar een slaapfeestje (gezelligg) en ga zaterdagmiddag winkelen in Luik met mama en mijn nichtje. Vervolgens ga ik bij mijn nichtje logeren en zondag kom ik pas laat thuis en mag ik aan mijn huiswerk beginnen.. Maar het allerbeste nieuws is.. Dat ik tot nu toe geen huiswerk heb voor de maandag :D   Nu maar hopen dat dat zo blijft.

En als laatste vertel ik jullie even over vandaag (ik heb een redelijke onlogische volgorde: wintertijd algemeen, vooruitzicht, vandaag..maar goed):
Ik had eerst een uurtje maatschappijleer, waarvan ik het examen supergoed had gemaakt, en daarna literatuur.. Serieus.. Het is nog saaier dan geschiedenis. En ik vind geschiedenis niet zo heel saai, met de juiste verteller, maar literatuur is SAAI.. Waarschijnlijk omdat ik geen juiste verteller heb. 
Maar ja, daarna had ik nog een paar uurtjes les..en gym.. Nou, Milly in de ringen is niets goeds. Ik ben hartstikke lomp en lang en zo.. En ik heb totaal geen kracht om mezelf omhoog te hijsen.. Dat was dus weer een uurtje voor paal staan (omdat ie-de-reen, buiten mij, het natuurlijk wel kon). Na 't 8ste uur had ik ehb, en ik had het helemaal gezien.. Ik haat van die lange dagen =.=
Gelukkig kwam Elianne na ehb naar me toe met een donut en twee verschillende soorten koekjes :D 
Dat was natuurlijk een opvrolijker, en we aten thuis ook nog frieten! Maar..buiten het eet-deel (wat natuurlijk een heel belangrijk deel is van je humeur) was het een redelijke rotdag.
Maar ja, genoeg gezeur van mij :) 
Bye!

                  

                 

                  
                 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten