zondag 6 november 2011

Just so you know: I'm still alive.

Het spijt me zeer, ik verwaarloos het blog de laatste tijd best wel. Maarrrr ik heb vast wel een paar foto's op de computer staan die ik kan delen. Ze zijn misschien niet echt meer up-to-date, maarja, of je het nu een maandje eerder of later ziet, who cares.






2 pogingen tot leuke make-up met het Coastal Scents 88 Shimmer Palette.

2 lippenstiften die ik een tijde geleden op AliceJo.com gekocht heb.
Dit zijn Sleek Sheen - Barely there en Coral Reef. Op reviews vond ik vooral Coral reef erg mooi, maar ik vind hem toch net iets te fel voor mezelf. 

Ring die ik van Milly kreeg... en waarvan ik eigenlijk al niet meer weet waar ik heb hem neergegooid... 
Oke, dat was het wel zo'n beetje. Ik zou nog verder kunnen zoeken naar foto's, maar ik denk dat ik die voor een ander blog bewaar ^^ 
Mijn weekend is verder niet echt interesting, ik moest gewoon zaterdag én zondag werken. En dan ga ik nu douchen en huiswerk maken.


Kusjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten