dinsdag 15 november 2011

oriëntatie-avond

Nou, deze avond was er dus op onze school voorlichtingsavond over verschillende hbo-studies.
Één ding heb ik in ieder geval geleerd, het is allemaal niks voor mij!



Ik ben dus eerst naar international business school geweest, toen naar biometrie en toen naar de hoger juridische opleiding. Zoals je ziet, allemaal totaal verschillende opleidingen.
Maar goed, op zicht vond ik ze alle drie wel interessant, dus de optie blijft open. Alleen zou ik het dan aan een of andere universiteit gaan doen.. Hbo is zoveel samenwerken en presenteren en bah.
Okay, dat heb je op de universiteit vast ook wel..maar niet zoveel. Zoals je ziet haat ik samenwerken en presenteren, hahaha no offense naar andere mensen of zo..maar nee. Elianne daarentegen leek heel enthousiast, dus die stond er iets positiever tegenover.

Maar goed, we verwaarlozen ons blog weer zwaar, we hadden het er net nog over.
Afgelopen weekend had ik een slaapfeestje bij Kyra, samen met Elianne en Merel. Het was heel gezellig en als Elianne zover is, post ze vast nog wel een aantal foto's..Als ze enigszins toonbaar zijn natuurlijk..
Verder heb ik gewinkeld in Luik! Ik heb een broek en oorbellen en 2 maillots en ook nog 3 tassen gekocht. Grote liefde voor de Primark! Nou  ja, ik heb eigenlijk geen foto's gemaakt, dus ja.. Als je erin geinteresseerd was heb je een beetje pech. Sorry ;D

Maar goed, ik ga weer. Dat was mijn korte verslag over afgelopen week..en ik hoop dat Elianne binnenkort nog iets van leven gaat vertonen :)
XMilly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten