donderdag 17 november 2011

En ze leven nog steeds!

Eindelijk, weer eens een blog van mij! Damn, ik heb echt al lang niet meer geschreven. Maargoed, bij mijn moeder werkt internet voor nog niet de kleinste centimeter, dus als ik iets in de uitzonderlijke 5 minuten wil doen dat het wél werkt, is dat vaak voor school. Niet dat ik dan heel veel verder kom... Word werkt namelijk ook niet, haha.

Nou, ik heb dus mijn iPhone! En guess waar ik dit blog nu op schrijf... Juist. Daar dus op. Ik kreeg zojuist ook nog de stickers binnen die ik besteld had om hem een beetje te pimpen, looks so cute! En ik vind het zo handig eindelijk een smartphone te hebben... Tot voor kort had ik namelijk de meest ancient telefoon van de school.

Verder zijn we, zoals Milly al vertelde, naar informatieavonden geweest over verdere studies. Gelukkig hoeven we daar nog lang niet over na te denken: het 2e trimester is nog niet eens begonnen, dus we hebben nog meer dan anderhalf jaar om die keuze te maken. Wat ik wel even wilde delen was dat op het WO communicatie- en informatietechnieken me wel aansprak, en op het HBO leek journalistiek of de hotelschool me op zich wel leuk. Maar oke, een vast plan heb ik absoluut nog niet. Whatever, komt nog wel!

Echt veel spannends heb ik wederom niet te melden, maar aangezien ik natuurlijk helemaal up to date ben met dit ding, kan ik wel random eens iets posten als ik me verveel. Zelfs als ik geen computer binnen bereik heb! Yayyy! Ik voel me zo met de tijd meegaand.
Als het goed is zit hier ook nog een redelijk goede camera op om mee te filmen, dus misschien dat we echt eens gaan vloggen ^^

Ik ga het hierbij laten voor nu.
Later! X

1 opmerking: