woensdag 18 januari 2012

Well hello 2012

Het is al een tijdje bezig, 2012.. true, maar het is toch nog allemaal een beetje nieuw voor me.
Samen met het feit dat ik nu 15 ben, aaaawww yeah. Oke, dat verandert niet mijn hele leven of zo. Maar het voelt goed. En aan mijn goede voornemens ben ik ook al begonnen!



Dus, mijn goede voornemens zal ik maar eerst eens posten:
- een baantje vinden
- overgaan naar de 5e, en gewoon goede punten halen
- lief zijn voor mijn vriendinnen
- sporten

Lol, last one, never. Ik kan die nu ook al gewoon opgeven. Maar ja, goede punten vallen tot nu toe nog wel mee, ik hoop dat het alleen maar beter gaat het aankomende trimester!  En voor mijn baantje ben ik ook al flink bezig geweest. Ik  heb gesolliciteerd bij een restaurant, waar ze me niet meer van hebben teruggebeld en vandaag ook bij de jumbo. Daarvoor zou ik morgen worden gebeld. Sooo im trying my best :)
Ja en van die vriendinnen, well.. dat kan ik zelf niet beoordelen natuurlijk.

En wauw, over het derde trimester begonnen.. Wat vliegt de tijd! Serieus, ik heb echt nog het gevoel dat ik pas aan dit schooljaar ben begonnen hoor o.o Ik vind de vierde nog steeds onwennig en normaal zou ik allang het idee hebben dat ik al maanden vastgeketend op school zit. Vreemd, heel vreemd. Voor ik het weet is het zomervakantie en ga ik naar Frankrijk, terwijl Elianne en Claire op kamp gaan en ik niet meekan! (TEGENVALLER VAN HET JAAR, NU AL :C)
maar dat wordt hopelijk weer goedgemaakt door de 'tienertour' die we willen gaan maken en waar ik nog steeds over moet beginnen tegen mijn ouders.. Maar goed. Leuk vooruitzicht, dat wel dus.

Ach ja, dit was weer een kort stukje om je een beetje op de hoogte te houden van mijn .. ja.. gedachtegangen. Oh ja, en even terugkomen op het sporten.. ik heb vandaag een shuttle-run doorstaan en ook nog trampoline gesprongen  tijdens gym en ik was uitgeput, dus mission accomplished RIGHT?!

X Milly

P.s. tip van het jaar (ook nu al): 9gag.com
voor de weinige die het nog niet kennen. Het is awesome.

THIS IS WHAT I NEED BTW:
Fujitsu Lifebook 2013.. wait.. what?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten