woensdag 4 januari 2012

Picture dayyy!

Hey ho hallo!
Sinds ik een iPhone heb maak ik van nóg meer dingen nóg meer foto's... En daarmee ga ik nu een blog schrijven ^^
Verveling op het station. c:
 
met Claire! Claire had niet zo'n zin in een foto.. haha. 

Kaarten tijdens tussenuurtje (:

Gilles, half huilend (van het lachen) om zijn surprise.

Mijn nagellak na opruiming.

Milly loves herself some Oreo!

SNOEPVOORRAAAAAAD!

Probeer nooit gel icing colours uit in je mond. Dan krijg je dit dus. 

Onze cake voordat ie de oven in ging!

Macaronmix. Getver wat ziet dat er vies uit. Die dingen waren wel best lekker though c:

Laatste stukje rainbowcake D:

Nog meer lol op t station.

Joshua. EN DAT HOOFD VAN MILLY ERACHTER AJSDLJASKLDJAF

'Gratis mee te nemen!'

Meneer Lempke. Sjezus, als die geen hoge energierekening heeft van december...?

de Claire-wrap.

Dior nagellak, me luuuurrvs!

Omdat het kan.

Fireworks!

Deathly Hallows c:

HELLO 2012!
Oke, c'est tout.
Kus Elianne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten