woensdag 28 december 2011

Party time!

Het is inmiddels alweer even geleden, maar voor onze verjaardagen hebben Milly en ik samen een high tea gehouden. Milly is eergisteren, 26 december, 2e kerstdag, eindelijk 15 geworden! Dusss bij deze, nogmaals gefeliciteerd. Omfg en ik word 14 januari alweer 16, can you believe it?!
Verder heb ik ook nog wat foto's van de surprise die we hebben gehouden ergens begin december en van de cadeautjes die ik heb gekregen voor kerst. Oh, en sorrrrrrry voor het weinige bloggen!
SUPERVETTE SURPRISE. En alles was nog eetbaar ook!

Milly had mij getrokken en maakte -laten we eens origineel zijn- een hippiebusje voor me!


Gilles kreeg een enorme tennisbal van Claire. En god god god, wat moest ie daarmee lachen... Ik heb er geen goede foto's van op de computer jammer genoeg :(
 
Omdat we met z'n allen stoned werden van de lucht die op Eev's kamertje hing. GRAPJE EEV

Een deel van de sandwiches die we hadden gemaakt voor onze high tea. Lekkooooor!

Lekkor ^2!!!!

En die gekleurde smurrie bovenop de cakejes is gewoon slagroom met een kleurtje. AIN'T THAT SEXAAAAAY?!

Grootste sukkel van het land.

TEA!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

En omdat het nu kerstmis is (geweest)... ook nog even een kerstbal. Voor de vorm. Hij is niet goed scherpgesteld. Maar het was donker O-KE

Deze foto maakte ik met mijn nieuwe lens van een redelijke afstand, omfg gustaaaaa

En dit zijn de kerstcadeautjes die ik bij mijn moeder kreeg:
Destined, een boek uit de House of Night serie geschreven door P.C. & Kristin Cast - 9e deel van de serie
Een dior manicuresetje. God wat werkt dat spul goed!
Een Cosmopolitan, altijd leuk.
Een cursus taarten versieren met mijn zusje, hahaha dat vind ik nou nog eens een origineel cadeau :)
Ennnnnn een nieuwe lens voor op mijn camera!
All right, so that was all I wanted to tell. Au revoir!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten